sobota, 21 stycznia 2012

we were born to...?

Znacie to uczucie, kiedy absolutnie wszystko wali się na głowę? Te wszystkie rzeczy, które do tej pory egzystowały równolegle do siebie, nagle postanawiają w jednym momencie wszystkie na raz się spierdolić.
Jak jest dobrze, to jest dobrze, a jak źle to combo, wszystko razem. W moim przypadku gdyby nieszczęścia chodziły parami, to byłabym szczęśliwa. Chodzą stadami i to sprawia, że w takie dni jak dziś nie potrafię wykrzesać z siebie nawet odrobiny optymizmu.
To wszystko jeszcze potęguje ten cholerny styczeń. Jakoś zawsze łatwiej jest mi się zebrać do kupy, kiedy nie widzę brudnego śniegu i błota.

Wracam do nakurwiania anatomii. Zła sława Pana Doktora okazała się szczerą prawdą, co sprawia, że niektóre akapity z Bochenka znam już na pamięć, słowo w słowo.
Niektórzy deklamują Mickiewicza, ja będę recytatorem alternatywnym. Muszę jeszcze tylko popracować nad artystyczną ekspresją i stanę się bożyszczem hipsterskich poetów.

2.II egzamin z biologii. Challenge accepted.


Na koniec proszę, oto Lana. Wiem, że teraz wszyscy się nią nieziemsko jarają, a ja zawsze byłam zdania, że skoro wszystkim się coś podoba, to coś z tym musi być nie tak, ale ta piosenka jest geniuszem. Słucham od tygodnia bez przerwy.
Dla tych nielicznych co nie znają, Lana del Rey:

3 komentarze:

  1. Dzięki Ci za teledysk. Kiedyś usłyszałem jej drugą piosenkę (video games) ale nie znałem autora ani tytułu i nie mogłem znaleźć. Teraz znalazłem i dobrze mi z tym :)Jej głos jest świetny.
    Mam jeszcze prośbę! Wiem, że studia zabierają dużo czasu itd. ale pisz częściej. Ty z twoimi notkami (nawet tymi pesymistycznymi) jesteś takim słoneczkiem co to czasem wyjdzie i rozświetli mi nawet beznadziejny dzień (taki typu kutas :P ). Fajnie jakby to słoneczko wychodziło częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Anonimowy - cholera, nawet nie wiesz, jak miło jest przeczytać taki komentarz! Cóż mogę powiedzieć? Po prostu bardzo dziękuję. Naprawdę.
    @Erjota - "dzierganie" zaczyna robić karierę w Zabrzu :D rozpowszechniam ;)

    OdpowiedzUsuń